30 June 2010

Helmut Lang

Jeg synes Helmut Lang laver rigtig mange lækre ting.
Jeg har de sorte haremsbukser, og jeg er så glad for dem. De kan købes på Bluefly.com til 725 kr sat ned fra 1780 kr.
De grå denimleggings (Christina har vist et billede af dem - bare i den blå farve) har jeg kigget på ret længe nu, men de koster omkring 1600 kr, hvilket har gjort at jeg ikke har købt dem, selvom de er super cool.
Så ser jeg i dag, at de er sat ned på Net-a-porter med 30 %, og de var selvfølgelig lige tilbage i min størrelse, mens alle andre størrelser var udsolgt. Ret fristende men også super irriterende, når jeg ikke skal købe noget denne måned.
Jeg kan dog se nu, at de også er udsolgt i min størrelse, så det er nok meget godt :).
Ville ikke have noget imod at eje alle disse ting fra Helmut Lang. Det hele kan fås på Net-a-porter (bortset fra Haremsbukserne) og er sat ned lige nu!

-Kinne

Think Helmut Lang has so many nice things. I have the black harem trousers, you can get them on Bluefly.com for 725 kr. Everything else is on sale on Net-a-porter, except from the harem trousers.




No comments:

Post a Comment